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quarta-feira, 23 de março de 2022

Metaverse Fashion Week, with big luxury brands. #edisonmariotti Metaverse Fashion Week, com grandes marcas de luxo.

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Metaverse Fashion Week, with big luxury brands. #edisonmariotti 

First Metaverso Fashion Week on the Decentraland platform, where Etro, it will sell its physical and virtual products.

Brands such as Paco Rabanne, Etro, Tommy Hilfiger, Dundas, Cavalli, Nicholas Kirkwood, Dolce & Gabbana and Elie Saab are already confirmed. Parallel to the shows will be showrooms, live music, after parties and stores, where customers can use crypto-wallets to buy digital clothes straight from the catwalk to their avatars.

The event is scheduled for March 24-27, and Etro's presentation will take place on March 25.

The collection that will be presented celebrates the new Liquid Paisley print, which is a contemporary version of one of its best-known codes, “in a vibrant palette of fresh and joyful tones, with a fluid approach to gender, driven by Etro’s open and inclusive vision. ”.

The event will take place inside Decentraland's digital Luxury Fashion District. As part of the initiative, Etro will open its first virtual pop-up store, where shoppers will be able to purchase ready-to-wear clothing and accessories in its online store or customize their avatars with collectibles.

Women's fashion creative director Veronica Etro said she decided to launch the Liquid Paisley Capsule collection "through a whole new and inclusive dimension to the catwalk, straight into the Metaverse where anything is possible".

“This is a powerful message: a collection without gender boundaries in a fashion show that will be accessible to everyone,” she emphasized.




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Metaverse Fashion Week, com grandes marcas de luxo.

Primeira Semana de Moda Metaverso na plataforma Decentraland, onde a Etro, vai vender seus produtos físicos e virtuais.

Marcas como Paco Rabanne, Etro, Tommy Hilfiger, Dundas, Cavalli, Nicholas Kirkwood, Dolce & Gabbana e Elie Saab já estão confirmadas. Paralelamente aos desfiles haverá showrooms, música ao vivo, after parties e lojas, onde os clientes poderão usar carteiras criptográficas para comprar roupas digitais direto da passarela para seus avatares.

O evento está marcado para os dias 24 a 27 de março, e a apresentação da Etro acontecerá no dia 25 de março.

A coleção que será apresentada celebra a nova estampa Liquid Paisley, que é uma versão contemporânea de um dos seus códigos mais conhecidos, “numa paleta vibrante de tons frescos e alegres, com uma abordagem fluida ao género, impulsionada pelo estilo aberto e visão inclusiva. ”.

O evento acontecerá dentro do Luxury Fashion District digital da Decentraland. Como parte da iniciativa, a Etro abrirá sua primeira loja virtual pop-up, onde os compradores poderão comprar roupas e acessórios prontos para usar em sua loja online ou personalizar seus avatares com colecionáveis.

A diretora criativa de moda feminina Veronica Etro disse que decidiu lançar a coleção Liquid Paisley Capsule "através de uma dimensão totalmente nova e inclusiva para a passarela, direto para o Metaverse, onde tudo é possível".

“Esta é uma mensagem poderosa: uma coleção sem fronteiras de gênero em um desfile de moda que será acessível a todos”, enfatizou.








Cultura e conhecimento são ingredientes essenciais para a sociedade.

Cultura não é o que entra pelos olhos e ouvidos,    
mas o que modifica o jeito de olhar e ouvir.

A cultura e o amor devem estar juntos.

Vamos compartilhar.


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Culture and knowledge are essential ingredients for society.

Culture is not what enters through the eyes and ears,
but what changes the way of looking and listening.

Culture and love must go together.

Let's share.


@edisonmariotti
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